Sunday, October 10, 2010

programming..C++..N WATEVA..

...SALAM...

yeah..ok sekarang aku berada dalam keadaan tension
tengah buat assignment..hu...tengah tension pun masih lagi 
leh tulis entry kan...memang pon..he3..sebab aku tengah tension!!
arghH!!!help me..aku tengah buat C++....apa ni nak kena wat guna function lah
apa..aku jadi pening pula..Ya Allah..beri aku ketabahan...InsyAllah..aku boleh buat...

ni ouput tak cantik yang keluar!!geram2...
Ya ALLAH..beri aku kesabaran...nak nangis pula tetiba..isk3..


aq padam2 tu sebab output yang keluar tak cantik!!ntah banyak sangat nombor pula..he3.
tak tahu nak adjust macam mana..tapi tak apa..aku akan cuba..



ok yang ni pula output bila tak guna function...

arghh!!sakit otak skang...
#include
using namespace std;

int main()

{
    cout<<"Aku dah pening!"<
    cout<<"aku dah ngantuk"<
    cout<<"aku dah nak tidur"<
    cout<<"aku nak nangis"<

    return 0;
}




corat-coret:dah sah aku ketensionan..ni baru sikit je blajar..dah penin..





11 comments:

diriku said...

all d best :)

cik helena said...

haha ingat dulu sis belahja ne..pening gila!

aleen aiden said...

erk,apekah.xdapek nk tolong.gud lak la ye.hu3

aNySs said...

owh programming ye..hehe:)

nuR izyan said...

to diriku-he3..thx!!!

nuR izyan said...

@cik helena->
-owh..yeke??tawxpe penin...tensen lak tu..hu3

nuR izyan said...

@ aleen aiden->
-he3..ok..tq

@anyss
-yup programming...

Muhammad Shukri Che Lah said...

best blaja nie..tp kna set lam pala yg bnda nie x ssah.. :)

nuR izyan said...

@Muhammad Shukri Che Lahyupp.btol tu..mmg mase mule2 blajar ape ntah x pam..huhu..da lame2 ok da.. :)

mss fix89 said...

c c++ xjumpe java ngan algo lagi.hehhehe

nuR izyan said...

@mss fix89algo ok lg kot..java x taw lg cmne kan..sem3 bru blaja kan..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...