Thursday, December 16, 2010

KAWAN MACAM INI YANG AKU TAK SUKA..TAPI.

..ASSALAMUALAIKUM..


hai,saya Nur Izyan..ok tiba-tiba pula kan...intro2...aku rasa aku dah tak idea lagi nak merapu macam selama ini aku merapu..hehe..aku kena banyak makan kerepak dengan ikan kerapu ini supaya skill merapu&merepek aku tak turun..ye!!harus!!hehe...ikan kerapu??ada ke??ntah lah kan..aku ni jarang pergi pasar atau lebih mudah kata tak pernah pergi pasar*oopss..kantoi..*jadinya kerapu ke apa ke aku agak tidak tahu sangat..yang aku tahu ikan pari ah sebab aku selalu gak tengok cerita binatang..hehe..

okay..fikir-fikir tadi nak tulis pasal apa..haiz~idea dah lari...idea aku suka buat maraton..lepas tu 4x100 meter..ayoo...datang balik pula..pening tahu tak!!nak cerita pasal kawan..kawan ini ada pelbagai jenis kan..antaranya:

*kawan suka merajuk
*kawan suka menipu
*kawan kuat marah
*kawan yang pentingkan diri
*kawan yang suka memaksa
*kawan yang suka mengharapkan pada kita

dan macam-macam jenis lagi lah kan..hehe..yang aku llistkan itu memang yang kawan yang jenis buruk-buruk punya perangaikan..deh..jom kita tengok satu-satu:

*kawan suka merajuk-i don't like ok!!semua orang pun tak suka..tapi kawan yang macam ini memang kita kena bawa bersabar sikit..betul tak??..aku merajuk pun bila mak aku tak bagi aiskrim paddle pop..

*kawan suka menipu-ini lagilah benci..tipah tertipu!!siapa pula suka kena tipukan..orang je yang suka menipu..haiz~~aku tipu mak aku kata nak beli askrim cornetto..tapi aku beli paddle pop..TT

*kawan kuat marah-ini lagilah..kalau dia nak hangin..aku pun samalah..haha..tak ah..aku kena sabar je dengan kawan macam ini..sebab aku tak reti nak melawan balik..tapi kalau mood aku tak baik..dia fikir hangin dalaman dia seorang je..memang aku pun marah..hehe..

*kawan yang pentingkan diri-ini buat aku sakit hati sahaja..kalau nak peluk sangat tubuh kau..peluk lah kau sorang2..hehe..eh2,apa aku merepek da..

*kawan yang suka memaksa-dia ingat dia siapa nak paksa kita??haiz~~please lah...kadang-kadang aku sakit hati juga dengan kawan spesies ini,,tapi itulah aku kata..hati aku ini baik sangat kot.*huk3*..aku ikut je apa yang disuruh..bukan sebab aku lurus bendul ke apa..maybe aku juz nak jaga perhubungan dengan kawan je tu kot..haiz~~inilah dikatakan bila terlampau baik..dia pijak kepala comel aku ni kan..huhu..

*kawan yang suka mengharapkan pada kita-apa dia nak bergantung-gantungan dengan aku ke??jangan harap ok..kawan macam ini..kadang-kadang dalam semua perkara nak harapkan kita..sampai meluat pun ada gak kekadang aku rasa..haha..

huh..sebab mereka itu kawan kita nak tak nak..kena kan bersabar..sebabnya berkawan biar seribu,bercinta biar satu,musuh pula jangan dicari...tapi aku rasa musuh je yang macam cari aku..hehe....tapi kalau mereka pijak kepala kita tak boleh juga..memang kadang-kadang aku rasa benci sangat dengan kawan yang suka nak mengharapkan semua perkara aku buat untuk dia..aku bersusah-payah..wah kau senang-senang pula ek mangkuk..ha..hamik kau mangkuk sebiji..hehe..tapi yang peliknya bersabar pula aku ni..ayoo..ha..keluar pula entry luahan perasaan aku ni..hehe..
~THE END~

I believe that no matter how good a friend is Myspace Comment

yah!!da maafkan pun!!

corat-coret:aku ini baik hati sangat kot..haha...sebab baik hati kita sering terluka ke??ermm..

p/s:miss them..my dormate



hehe..kami tidur bersama..sebelah katil lah..

8 comments:

PinQib said...

HAHA
sy suke merajokkk


First Two Wheel Moment
Direview oleh blogger OTAI. Wootwoot!

nuR izyan said...

@PinQiboh..yeke..hehe,..mngaku pula :)

syieda_syaada said...

Izyan anda di tag.. :)

qasehraihan said...

saya datang nk berkawan dn folow dia..folower ke-981..jeput jenguk dan folow kita ugek yerr..keep in touch..

nuR izyan said...

@syieda_syaadathx syadaa..izyan akn join k contest tu :)

nuR izyan said...

@qasehraihanye..cik qaseh..slm perkenala..izyan da follow :)

nuR izyan said...

@qasehraihanye..cik qaseh..slm perkenala..izyan da follow :)

nursayidatina said...

kawan yang terlalu sensitif ! :)

sometimes not good!

nice one dear~!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...