Saturday, December 4, 2010

merajuk dengan aku??blah lah beb

..ASSALAMUALAIKUM..


wah2..tajuk den agak ganas di situ ye..itu menunjuk betapa aku tidak suka dengan orang yang merajuk..seriously aku sangat pantang orang yang nak merajuk-rajuk ini lagi-lagi yang suka merajuk tak tentu pasal..perghh!!bagi hati gua panas beb...lu tau tak??huhu...aduh-aduh..lagi-lagi kalau ada kawan yang memang jenis kuat merajuk itu lagi tak boleh blah..tak pun kawan yang cepat sensitip ini..memanglah terasa sangat macam..urghh!!asal lah kau ini ngada-ngada sangat ek??sabar je lah den..hu3..

seriouslylah kalau kawan aku merajuk ke apa ke..aku memang ignore je..exceptlah kawan itu rapat sangat dengan aku kan..sebabnya kadang-kadang benda yang nak dirajukkan itu alah benda kecil sangat..tapi saje je nak besar-besarkan..memang tak dinafikan kalau ada orang tiba2 nak merajuk dengan aku..aku lagi rasa marah dengan dia adalah..huhu..pasalnya merajuk dengan benda yang tak sepatutnya..kenapa aku tak suka orang merajuk??:

~orang yang merajuk ini..kadang-kadang fikir diri dia sendiri sahaja yang betul..kebiasaannya..ada orang itu merajuk sebab ditegur oleh kawan-kawan sedangkan perkara yang ditegur itu merupakan satu nasihat..kiranya dia tidak mahu mengaku yang dia bersalah..asyik fikir dia betul sahaja..lepas tu nak merajuk tak tentu pasal~

~bila merajuk mulalah buat muka masam macam tempoyak dah basi 2 hari..benci gila ma..malas aku nak layan rakyat yang suka merajuk nih..hehe..muka masam tempoyak basi dia itu buat aku rasa macam nak masak tempoyak yang baru pula..sebabnya bila dia merajuk..aku pun malas nak tegur dia~

~memang bila merajuk..memang tak ada lah kan nak bertegur,bergelak-gelak guling ala-ala kajol and shah rukh khan..sebab dia buat muka ketat metat dia..jadinya biarlah dia chill2 dulu....kadang-kadang pun bila tegur dia atau minta tolong dia..macam marah-marah pula..dah ah..tak yah tolonglah beb~

~bila merajuk dengan kawan itu..mula lah terhegeh-hegeh cari kawan lain..lepas itu..tinggalkan kawan tadi..tapi bila dia tak ada kawan sibuk pula nak tercari-cari kawan yang dia rajukkan tadi...~


hua..buaya gatal datang ngorat followers aku pula..adoii aii..!!
credits to:PHOTOMALAYSIA.COM

memang kawan yang merajuk ini buat aku sakit hati juga..tetapi itulah sebab dia kawan kan...aku kena faham perasaan dia juga....tetapi kawan yang merajuk juga kenalah  kawal emosi itu..jangalah asyik nak merajuk je..touching sikit..merajuk..bosanlah ada kawan macam ini..sesiapa pun boleh timbul perasaan benci dekat diri dia..ye,jadinya kawallah emosi anda..jangan nak merajuk tak tentu pasal..kerana bukan hati anda sahaja yang harus di jaga hati orang lain juga harus di jaga..dan jangan juga selalu nak touching2 kan hati orang k!!

corat-coret:tiba-tiba teringat kawan aku yang kuat merajuk..siapa ek??huhu..



arghh!!donghae baru twit pic ni...asdhjkdfjlfdllklsjkl*incoherent jap..huhu*hensem okay!!!

p/s:entry penuh emosi jap..hehe..

12 comments:

Peminat Katie Holmes said...

lain orang lain perangainya.

AmyZana said...

oho! hmm...sye akui sye ske merajuk..ngeee..eh tak tak! sye cpt terase..bkn kuat mrajok

nuR izyan said...

@Peminat Katie Holmes
yup..tol tul..lain org len prangai...tp jgn buruks sgt prangai sudah :)

nuR izyan said...

@AmyZana
ho3..yeke..alamak!!jgn trase dgn entry mrapu mraban reban ayam ni..he3..nah 20 sen bli cokolat ye..jgn rajuk lak.. :)

Rara Farah said...

xmerajuk cume terasa ati jew...sme tak ek??

nuR izyan said...

@Rara Farah
ermm..agk same juge lak..tp klo muka x msm mcm tempoyak basi2 harii..mksud nye bkn mrajuk la..hehe.. :)

shahfiqah rosli said...

spe weyh..bak tang larr....

nuR izyan said...

@shahfiqah rosli
he3..pika..ko x pyh nk emo sgt..he3..ni aq ckp scare random..ni entry mrapu mraban reban aym.. :)

Syafiq Rosli said...

kalau kawan mcm ni kna byk bersabar kn

nuR izyan said...

@Syafiq Rosli
yup..taw tak pe..kena bsbr..sbr tp geram..huhu :)

hamzah ian said...

ayooo.. kuat merajuk

nuR izyan said...

@hamzah ian
oh..mrajuk??apekah.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...