Saturday, December 25, 2010

~PERKAHWINAN IMPIAN..INI..KE ITU..

..ASSALAMUALAIKUM..

winkwink sikit..hehe..kahwin??apa aku ini asyik fikir pasal kahwin aje kan..bukan lah aku tak fikir pun pasal kawin..tak pun..oh..parents ku tidak merestui perhubungan kami..ok..aku dah melalut..jom tengok sikit perkahwinan dengan konsep yang unik..mana satu jadi pilihan kalian??pilih-pilih selonggok 3 hinggit..huhu..
perkahwinan impian aku??ermm..mana ek??nak pilih jap..

1.Wedding in the water


kalau yang ini punya perkahwinan..awal-awal aku dah reject..kau ingat aku ni Michael Jackson ke..salah..Michael Phelps yang berenag kuak lentang,kuak kupu-kupu..rama-rama bagai..aku kuak katak pun tak reti..tahu!!lagi satu tong gas ke hape namanya..rasanya 10 kali ganda gemok dan  berat dari aku..jadi memang tak lah kan..REJECT!!

2.Wedding in the garden



wah2,korunk jangan salah anggap ini bukan lesbo ye..ini mungkin sekali pengapit ni??haiz~~pengapit ke??omputih pakai pengapit gak ke..maybe ini flower girl kot..perkahwinan macam ini..wah,teringin juga den..tapi tengoklah cukup ke tak duit..kalau tak cukup duit bayar guna daun-daun dekat taman tu..

3.Wedding at the beach


yang ini nampak cool lah..gerenti lah kalau ini konsep perkahwinan aku..memang bye2 lah suami aku tu kan..sebab aku dah berenang-renang dekat situ..hehe..

4.Wedding in the hotel


Ok..inilah antara impian perkahwinan aku..kah3..korunk yang mana??ada konsep lain tak??bagitau sikit..haiz~~tak payah ah nak vogue sangatkan..yelah..6 tahun lagi aku kahwin dekat rumah..wakaka..macam dah ada calon pula kan..ini semua style minah ngan mat saleh...dah tak payah nak ikut..hehe..


corat-coret:asal lak story pasal kahwin ni??






8 comments:

nursayidatina said...

something nice :) maybe ala.ala fairytales is fabulous as we looked at the youtube.

Hazirah Rashid said...

wedding in the jungle ade?hihi
but id prefer wedding in the hotel la.pastu makan2 kat garden.wahh!perabih duit ye x!

sugar2 kapas strawberry said...

sy nak wedding in the garden..hek3

nuR izyan said...

@nursayidatinayup2..fairytales..looks fabulous&sweet :)

nuR izyan said...

@Hazirah Rashidjungle??bleh gak..tp kene kawin ngan tarzan kot..hehe :)

nuR izyan said...

@sugar2 kapas strawberryyup2..me too..give 5!! :)

kaminakueh said...

@Hazirah Rashid : waaahhh tu telan belanja yg agak besar tu... kayap nt laki U.. hehehehe.. -utmklunderground.blgospot-

nuR izyan said...

@kaminakuehkah3..tol tu ek..tp bk slalu nk kayapkn die..haha :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...