Friday, January 25, 2013

Cuti-cuti Malaysia:CAMERON HIGHLANDS(Entri bergambar)

..ASSALAMUALAIKUM..

Salam Maulidur Rasul kawan-kawan...cuti-cuti!!cutilah sangat..tak mampulah nak cuti luar negara..cuti luar negeri jelah...huhu...nak bercuti tapi mak aku kata simpan duit untuk buat umrah...tapi aku nak pergi melancong..berjimba jimbut pula...izyan..izyan...hehe...kalau dekat dalam Malaysia ni tempat paling aku suka pergi Cameron Highlands...sebab kehijauan...sedap mata memandang..gitu...puitis sangat...haha..

tapi lagi satu Highlands tu..Genting Highlands tu memang perents aku tak bagi pergi..masa sekolah dulu nak pergi tapi orang kata tu tempat jin bertendang..perghh!!ingat aku takut ke jin tu..aku belajar tomoi lah..haha..ok..gurau hambar~~~ahaks..tempat judi..haram..haram jadah..tempat haram jadah gitu nak buat apa majukan..hoho..gurau hambar lagi~~~.hurmm...kalau aku pun tak mahu pergi tempat gitu...memanglah seronok kan..tapi aku tak suka berseronok..haha..dari menghabis duit tu baik aku makan lagi bagus.sekurang-kurangnya perut aku tak ada lah gendang-gendut tali kecapi...ha...tapi kenyang perut suka hati...omakai..bahasa aku pun...very the broken tau...


kalau lah dekat belakang rumah aku ada tanah selauas macam ni..dah lama aku tanam pokok teh ni..tiap-tiap hari aku buat drama hindustan aku seorang diri dekat situ...lari-larian comel diantara pokok teh tu..sambil teringat Shah Rukh Khan...aww...so sweet...geli gila...apa punya imaginasi very the gelilah aku ni..serius teringin nak ada ladang teh ni sendiri..haha...cita-cita aku pun..korang tak nak ke??kan gorjes gitu..


of couse suka sebab boleh amik gambar banyak...pemandangan yang cantik dan menarikkan..hobi aku memang amik gambar je keje...tak kiralah segala gambar..sampai gambar lobang hidung orang pun aku amik*ini tipu..hehe*


gitu kabus-kabus kan...bajet oversea...


dan i olss memang suka bunga-bunga apa kata saintifik...fauna gitu kan..


dan aiskrim yang best!!yummy!!nak asikrim tu...aku ni seorang yang suka dengan coklat...dan aku tak makan apa-apa perisa kecuali coklat...tapi aiskrim ni sedap...jadi bolehlah aku menerimanya..kalau tak aku rasa perisa strawberri ni sume macam rasa ubat demam cecair  yang pink tu..eh..ubat demam ke??huhu..


yang paling penting aku memang suka jejalan..haha..korang pula dalam Malaysia suka pergi mana??adeh....banyak betul perkara nak fikir sejak akhir-akhir ni..



4 comments:

Harith Iskandar said...

mmmlame sungguh xpegi sane...cantik tul pmandangan dia :)

Yuyu Mi said...

@harith:aah..cantik pemandangan kt sana..:)

miss kecoh said...

bestnye pergi bcuti//lame dh x cuti2 kat sane..huhu

Yuyu Mi said...

@miss kecoh:mmg best!!lg2 tmpat yg menenangkan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...