Wednesday, January 30, 2013

MERAJUK??MENYAMPAH AKU TAU..

...ASSALAMUALAIKUM..


Bila kita lagi serabut ada pula orang yang nak merajuk bagai dengan kita mesti macam rasa huh...rasa apa tu??orang yang kuat merajuk ni susah jugakan..tapi memang itu diri dia..aku sebenarnya kuat merajuk juga tapi dengan keluarga je bila aku dengan kawan-kawan aku berubah menjadi seorang matang*gitu...*yelah kita ni jangan nak ikut diri kita je kena juga pandai sesuaikan diri dengan orang..kadang-kadang sampai benda kecil pun nak masam muka..tak kuasa la i olss nak layan..bukan sebab hati i olss ni hati kering tapi but dear..small matter jerrrr what the hal nak besarkan..

kadang-kadang kawan kita yang suka merajuk ni memang buat kita bengang tapi kita pun lama-lama dah terbiasa dan layankan je..aku memang geram kalau orang suka merajuk ni sebab time tu tak pasal-pasal aku tetiba macam nak marah*tempered aku ni..hehe*tapi sebab dia kawanlah aku ok je...sebab dia selalu dengan kita juga..tapi truthfully aku harap sangat orang yang suka merajuk tak kira lah dengan siapa,tempat ni kawallah perasaan tu sikit...buat orang menyampah lagi adalah kan..


bila dah merajuk mula dua-dua kunci mulut...tapi sebaik merajuk kejap je..tapi still aku geram tau..mungkin sebab aku tak pernah merajuk dengan kawan-kawan aku jadi aku rasa bengang je kalau orang merajuk..tapi dekat rumah..aku lah ternombor satu sekali..paling kuat merajuk..haha..nak buat camna..dengan family memang manja..hee..aku rasa ramai macam ni jugakan..

orang sensitif ni memang kuat merajuk...jangan di salah cakap kang ada yang tarik muncung panjang-panjang..tapi sebaiklah aku ni penyabar orangnya*masuk bakul jap..huhu*kalau tak memang aku carik gaduh..tak peduli aku gangster pula...jadi kita ni kalau kuat nau sensitif dan merajuk ni cuba kawal diri sikit..bukan awak betul sentiasa tau tak..ha..emo dah aku ni ha..aku pula memang selalu emo..korang pula camni orang merajuk ni...geram tak??



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...