Sunday, March 3, 2013

BLOGGING GOSSIP:NOT MY STYLE

...ASSALAMUALAIKUM...



Hari ini bermalas-malasan..padahal tiap-tiap hari aku malas..huhu..gossip memang tak habis sampai bila kalau kita ni pandai tutup mulut dan tak sibuk jaga tepi kain orang*ok..pedas pula kata-kata aku*samalah juga blgging ni..ada orang blog ni untuk informasi,personal,gossip sebagainya.Bak kata orang blog aku hak akulah..oh yes..hehe..

bila aku blogging ni ada seorang kawan lelaki aku kata jangan blog pasal artis..jangan nak bergossip kalau tak dia ketok kepala aku..huhu..hurmm..aku pun ikutlah katanya..aku rasa aku pun tak pernah tulis pun pasal gossip2 artis..tak kuasalah haku nak layan..tapi aku cuma berdoa yang terbaik je untuk mereka kalau ada masalah..yelah gossip2 gini nak kejar SEO..tapi aku pun tak pedulilah SEO ni..aku punya pageviews pon aku tengok sebulan sekali je..paling malas nak layan..tapi Alhamdulillah..rezeki ada melalui blog ni..

Dari kita sibuk nak sebarkan hal orang..sedangkan hal kita tak terjaga.. baik tak payah..lepastu sibuk nak mengulas kisah hidup orang...tapi mana yang baik jadikan tauladan..yang buruk tu jauhkan..kita tak mampu tolong dari dekat..hanya doa jelah mampu..

jadi aku pun tidaklah tulis pasal retis ke artis dekat blog aku ni..pasal hidup aku je..bosankan??haha..yelah kalau dekat luar blog dah sibuk gossip takkan nak bergossip juga bila dekat blog ni..not my style lah!!kalau aku gossip nanti kena ketok kepala..hehe..bila aku nak tulis je pasal kontroversi artis..aku terus teringat kawan aku tu..hehe..scary u olss..tak jadi nak gossip!!





6 comments:

sayidah napisah said...

not my style too :)

yan shamba said...

hehe..no gossip plez :)

alyn amalyn said...

gosip memang tak habis..hehe..:)

yan shamba said...

mmg...lg2 klo org asyik sebarkan :)

Harith Iskandar said...

ehehe sy pon ade jgak gosip2 dlm blog ni.tp cerita lama dulu.nak delet pun ntah mane2 nk cari malas dah...ehehe..
jab lagi nk cari lah...nnti dose panjang smpai ke mati :/

yan shamba said...

tulah..delete2..jgn gossip2..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...