Tuesday, May 14, 2013

TRENDY PEPLUM & STYLISH TRIBAL TOP!!

...ASSALAMUALAIKUM..

Maaflah blog aku dah jadi blogshop pula..kejap kang promote tu...kang benda lain pula..ye..aku sedang membantu kawan aku juga..hehe..maklumlah orang baru nak berbisnes..jadi i tolong mana yang patut..lagi-lagi blog aku ni berhabuk tak tahu nak update apakan...jadi hari ini kami ada Trendy Peplum & Stylish Tribal Top..gojes ok..i olss pun bakal dapatkan satu..dah lama nak beli peplum ni..sampai dah habis trend aku tak beli lagi..

TRENDY PEPLUM(ready stock)


RM39(excluding postage fees)
Measurement: Length: 62cm Shoulder: 33-36cm Sleeve: 58cm Bust: 76-86cm Waist: 68cm 
Material : Brushed Cotton
Color:Blue,Purple,Brown,Pink

CODE
BLUE:001
PURPLE:002
BROWN:003
PINK:004



STYLISH TRIBAL TOP(ready stock)

RM43(excluding postage fees)
Measurement: Length: 73cm Bust: 84-94cm Shoulder: 36cm Sleeve: 57cm
Material : Cotton


CODE:005


CODE:006

ha..tu dia..gojes lagi..cek nuffnang aku pun dah sampai nak beli satu ni..hehe...jadi bagi sesiapa yang berminat nak baju gojes ni sila pm saya di





2 comments:

Merah said...

buat le blogshop satu...

yan shamba said...

@Merahhehe..mls pula..sbb tgh bisnes bnda lain..huhu..yg ni saje2 je tolong org :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...